12 průlomových nápadů na SMS marketing pro e-shopy v roce 2021 V posledních letech byly zaznamenány změny preferencí spotřebitelů při jejich interakci se značkami. SMS marketing při e-shopech jako koncept existuje prakticky stejně dlouho jako médium samotné, ale jeho popularita v poslední době explodovala - takže existují rozumné důvody se o něm dozvědět. Získat něčí číslo v dnešní době má úplně nový význam. Jakmile k tomu dojde, a daná osoba se přihlásí k odběru, SMS se stane způsobem, jak se spojit s vašimi současnými a potenciálními zákazníky.
Nevyvratitelné důvody, proč byste měli SMS marketing používat ve vaší komunikaci s potenciálními a současnými zákazníky. Jelikož neustále více lidí tráví více času na svých smartphonech, stále více firem si uvědomuje, že pokud chtějí získat jejich pozornost, musí se tomu přizpůsobit. Mnoho firem se však stále mylně domnívá, že SMS marketing vyžaduje velké investice do aplikací, neumožňuje osobní a cílenou komunikaci, nebo že je třeba řešit náročné GDPR podmínky. Ale to je omyl.
1. Program doporučování Vytvořte program doporučování, díky kterému vás budou vaši stávající a potenciální zákazníci doporučovat svým známým a rodině. Podle statistik doporučí produkt nebo službu až 14,05 % zákazníků, kteří navštíví podstránku o doporučení, nebo jim je jakýmkoliv jiným způsobem oznámena výhoda z doporučení. Nezapomeňte tedy navrhnout poutavý program odměn, který vaše zákazníky motivuje jednat. Například luxusní módní značka W Concept vytvořila referal program pro všechny, kteří doporučí jejich produkty.
Věděli jste o tom, že se každý den podíváme na svůj telefon v průměru až 98 krát? Co to znamená pro míru otevření? Docela působivé číslo: 98,3%. Je to tak. Výzkum ukazuje, že míra otevření SMS je až 98,3%, zatímco u e-mailů je to pouhých 20%. Až 82,1% mileniálů tvrdí, že první, co po probuzení udělají je, že se podívají na svůj chytrý telefon. Jde o to, že lidé mají své telefony neustále po ruce.