V posledních letech byly zaznamenány změny preferencí spotřebitelů při jejich interakci se značkami. SMS marketing při e-shopech jako koncept existuje prakticky stejně dlouho jako médium samotné, ale jeho popularita v poslední době explodovala - takže existují rozumné důvody se o něm dozvědět.
Získat něčí číslo v dnešní době má úplně nový význam. Jakmile k tomu dojde, a daná osoba se přihlásí k odběru, SMS se stane způsobem, jak se spojit s vašimi současnými a potenciálními zákazníky. Na rozdíl od e-mailu jsou SMS oznámení omezena na 160 znaků a jsou okamžitě doručeny a přečtený. Právě díky tomu může inzerce prostřednictvím SMS generovat velmi zdravou návratnost.
Jako efektivní se javí zejména jako podpora po zakoupení a retenční kanál. 98 ze 100 textových zpráv je přečteno do konce dne, většinou během prvních tří minut od doručení; a jedna třetina spotřebitelů odpovídá. Nejlepší výsledky dosáhnete, když využijete SMS i e-mail zároveň.
Jednou z moderních nejtěžších marketingových výzev je představení produktu nebo služby vašemu cílovému publiku. Naše e-mailové schránky přetékají, reklamní bannery už nikdo ani nevnímá a na sociálních sítích musíte být hodně kreativní, aby si vás někdo všiml.
Zde spočívají výhody SMS marketingu:
Největší výhodou SMS marketingu je, že není vůbec vnímán jako reklama. Dodává se v kouscích a lidé jsou zvyklí na zvuky a vibrace svého telefonu - stejně jako na běžnou komunikaci. Z tohoto pohledu a pomocí výše uvedených tipů pro SMS marketing můžete dosáhnout téměř dokonalého spojení se svými zákazníky kdykoli, i když se v rámci vaší marketingové strategie nic neděje.
A navíc to téměř nic nestojí.
Vyzkoušejte to s naší službou na 14 dnů zdarma a sami uvidíte výsledky, které se dostaví ihned.
Pokud ano, kontaktujte nás, poradíme Vám jak systém nastavit a získate 14 dní služby ZCELA ZDARMA