12 průlomových nápadů na SMS marketing pro e-shopy v roce 2021

27.07.2021

12 průlomových nápadů na SMS marketing pro e-shopy v roce 2021

V posledních letech byly zaznamenány změny preferencí spotřebitelů při jejich interakci se značkami. SMS marketing při e-shopech jako koncept existuje prakticky stejně dlouho jako médium samotné, ale jeho popularita v poslední době explodovala - takže existují rozumné důvody se o něm dozvědět.

Získat něčí číslo v dnešní době má úplně nový význam. Jakmile k tomu dojde, a daná osoba se přihlásí k odběru, SMS se stane způsobem, jak se spojit s vašimi současnými a potenciálními zákazníky. Na rozdíl od e-mailu jsou SMS oznámení omezena na 160 znaků a jsou okamžitě doručeny a přečtený. Právě díky tomu může inzerce prostřednictvím SMS generovat velmi zdravou návratnost.

Jako efektivní se javí zejména jako podpora po zakoupení a retenční kanál. 98 ze 100 textových zpráv je přečteno do konce dne, většinou během prvních tří minut od doručení; a jedna třetina spotřebitelů odpovídá. Nejlepší výsledky dosáhnete, když využijete SMS i e-mail zároveň.

Top 5 výhod SMS marketingu pro e-shopy

Jednou z moderních nejtěžších marketingových výzev je představení produktu nebo služby vašemu cílovému publiku. Naše e-mailové schránky přetékají, reklamní bannery už nikdo ani nevnímá a na sociálních sítích musíte být hodně kreativní, aby si vás někdo všiml.

Zde spočívají výhody SMS marketingu:

  1. Okamžitost a ohromná míra otevření a přečtení ihned po odeslání. Lidé sami říkají, že dávají přednost textům. Koneckonců, textové zprávy ani nepotřebují internet.
  2. Posílení zapojení předplatitelů a nepřetržitá komunikace. Lidé se rádi cítí důležití. Často iniciují oslovení značek, aby byli informováni a bylo o ně postaráno.
  3. Růst povědomí o značce. Zajímavé informace, užitečné tipy pro konkrétní oblast, oznámení nabídek, událostí a novinek, na kterých záleží, vás udrží v paměti a posílí komunitu vašich horlivých příznivců.
  4. Efektivita nákladů. SMS je velmi cenově dostupný kanál - za pár stovek “kaček” měsíčně můžete rozposlat tisíce textů velmi relevantnímu publiku. SMS marketing má nejvyšší ROI spomedzi všech kanálů.
  5. Jedinečná příležitost. Jako marketingový kanál jsou SMS stále atypické a nyní jsou v pořád počátcích. Využijte to a odlíšte se od konkurence. Nebudete litovat.

12 inspirativních SMS marketingových nápadů pro e-shopy

  1. Posílání nových nabídek a produktů zákazníkům
  2. Oznámení o nadcházejícím výprodeji a slevách
  3. Provádění průzkumů a kvízů, abyste lépe poznali své zákazníky
  4. Personalizovaný přístup pro speciální zákazníky
  5. Sdílení aktualizací společnosti a zajímavých tipů
  6. Gratulace k státním svátkům a zvláštním příležitostem
  7. Promo akce a nabídky k narozeninám
  8. Podpora interakcí na sociálních médiích
  9. Propagace obsahu webových stránek
  10. Odesílání potvrzení objednávky
  11. Prodej dalších produktů (up-sell and cross-sell)
  12. Připomínání, že chcete zanechat recenzi o své společnosti nebo produktu

Závěr

Největší výhodou SMS marketingu je, že není vůbec vnímán jako reklama. Dodává se v kouscích a lidé jsou zvyklí na zvuky a vibrace svého telefonu - stejně jako na běžnou komunikaci. Z tohoto pohledu a pomocí výše uvedených tipů pro SMS marketing můžete dosáhnout téměř dokonalého spojení se svými zákazníky kdykoli, i když se v rámci vaší marketingové strategie nic neděje.

A navíc to téměř nic nestojí.

Vyzkoušejte to s naší službou na 14 dnů zdarma a sami uvidíte výsledky, které se dostaví ihned.

Chci zjistit více

Pokud ano, kontaktujte nás, poradíme Vám jak systém nastavit a získate 14 dní služby ZCELA ZDARMA

Potřebujete poradit?

Jsme tu pro Vás

534 534 236